torsdag 23 september 2010

Det som aldrig får hända...hände mig!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Min älskling lyckades, jag vet inte hur han gjorde det vet han nog inte själv heller! Men glad är jag! Nu sitter jag här och avnjuter en underbar kopp kaffe!
Jag ska berätta...det hände i morse. Det som aldrig får hända!! Jag klev upp och laddade kaffebryggaren som vanligt varje morgon. Gick ut i vardagsrummet och tittade lite på tv med Leah. Gick sedan ut i köket för att hämta min kaffe kopp.
Till min fasa fanns det inget kaffe i kannan, kannan var varm och bryggaren var på men inget kaffe! Inget hände med vattnet, det sögs inte upp och passerade inte kaffepulvret!! Jag vet inte vad som hade hänt, varför inget hände den funkade hur bra som helst kvällen innan. *snyft* inget morgon kaffe! Dagen började inte bra! Jag behöver mitt morgon kaffe.
Jaha... bara och gå och köpa en ny då... men icke... När T kom hem idag tittade han på den och tog av locket och gjorde nåt, plötsligt funkde den!! WOHOOO! KAFFE!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar