torsdag 21 februari 2013

Soon

En dag till sen är även denna jobb veckan över! Fullt ös på jobbet med samtal, verksamhet och personalbrist! Å till det ska man ju känna sig lite krasslig också så man verkligen ska älska att det är fredag i morgon!



Blivit med ny vagn! En mindre "bilen vagn" och semestervagn!
Liam trivs i den, ingen snö vagn men deg visste vi om. En Britax b-agile!


Livet har tuffat på hos oss med en liten vändning som jag ej bloggat om... Tomas blev uppsagd pga arbetsbrist, även 3 till fick gå! Så har varit lite deppigt här hemma men det har nu löst sig och han får börja igen på sin gamla firma! Så en vecka till som hemma-pappa sedan jobb igen!

Trollungarna mår toppen och har hållt sig friska ovanligt länge nu! (Ska egentligen inte säga nåt då blir de väl dåliga..?!) Mina små änglar!!

Nu ska jag dra täcket över huvudet, det bultar och täppt i näsan å jag små hostar... Tycka lite synd om mig!

- Puss och Kram och Nyp i Stjärten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar