tisdag 25 september 2012

Intryck!

Idag har vi avklarat vår första inskolningsdag tillsammans jag och Liam!
Full fart hela dagen 9-15. Han har nog haft en toppen dag, lekt, utforskat och upptäckt!
Jag har försökt hålla mig lite passiv och låtit honom komma till mig, han har varit väldigt självständig och tuff. Inte det minsta rädd/blyg för de andra barnen. De är bara 11 barn med Liam, känns skönt då det blir färre barn per pedagog och lite lugnare för Liam i början.
Han har sovit totalt 1 Tim idag (blev väckt på vilan av gråtande barn) annars hållit igång från ca 06.30-19.00! Inte ett knyst sedan han somnade...får se hur natten blir..?!?
Har nog ännu inte fattat att min lilla stora kille börjat på fsk, att jag håller på å skola in honom, att jag ska snart börja jobba..!?!!!? Inte klokt va tiden går fort!!!!
Kommer bli skönt och roligt att börja jobba, få lite distans till hemmet men samtidigt ledsamt, mindre tid med barnen, mer "måsten" på em när man hämtat, mer som ska hinnas med på mindre tid...

Här kommer några bilder från dagen!


- Puss och Kram och Nyp i Stjärten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar