onsdag 21 september 2011

4 i familjen!

Det börjar bli verklighet, vi är nu en till i familjen!
Magen är borta ( eller iallafall inte stor, hård och ivägen) och vi har fått en son!
Lyckan är total! Jag är 2-barnsmor..?! Kan ni fatta?! Han är underbar, vet inte riktigt vem han är lik men jag tycker lite Tomas!



Storasyster Leah har varit på besök! Lite avvaktande först och klängig på pappa. Men en chokladmuta senare fick pappa hålla lillebror och Lesh satt brevid. Hon klappade, spanade in hans fötter, klappade lite och sa "lillebror ut mammas mage" sedan fick hon ha honom i knät och klappa och koll!


Stolt storasyster


Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Judit sa...

Jag ryser när jag läser.. En sån lycka! Ni är verkligen så fina. Och sötaste storasyster.. så fint kort!! Puuuuuss till er mina kära!

Skicka en kommentar