lördag 5 juni 2010

Snickeri och bio besök

Nu kan jag slappna av. Nu har jag målat, packat tvätt och plockat undan. Min mamma har varit här nu på em/kvällen och passat Leah, jag och T bestämde oss för att gå på bio. Vi såg The Bounty Hunter, med Jennifer Aniston. Riktigt underhållade film helt klart värd att se. Vi skrattade titt som tätt, mumsade popcorn och bacon snacks. Mysigt att få lite egentid, det behövs. Innan bion åkte vi till Sickla till Ohlssons tyger, köpte tyg till sänggaveln som vi håller på att snickra. Gud va många fina tyger jag hittade där, blev så sy sugen. Gäller ju bara att göra det också och inte bara planera i huvudet. Får se vad som blir här näst, måste invänta lite pengar också.
På fm idag åkte vi till Bauhaus för att handla en MDF-skiva, sågade till alla bitarna på T´s jobb. Nu på kvällen har jag målat delarna vita, i morgon fortsätter projektet och kommer troligtvis bli klart! Bilder på det hela kommer!!
Leah har haft en toppen kväll med mormor, de gick en promenad när vi åkte, gick till Gubbis och åt middag korv och pommes. Sedan vidare på en fika hos en vän och sedan hem för bus och mys. Jag hade glömt att instruera mormor hur man satte på Hotell Kantarell på Playstation så de tittade på Sommarkrysset.
Vi möttes i dörren nu på kvällen av en glad lite tjej, hon hoppade mellan min och T´s famn, skrattade och skrek. Hon fick lite extra energi, men det tog inte lång stund alls att natta henne, somnade gott efter en fullspäckad dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar